درب دوجداره هافمن در گرمابدره
نوشته شده توسط : محد شیرازی

درب دوجداره هافمن دارای ماندگاری بالایی بوده و این به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت آن ها می باشد. از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی ساخته می شود در قسمت درونی جدار این درب دوجدره هافمن استفاده می گردد. شبکه داخلی این پروفیل های یو پی وی سی هافمن توخالی بوده به همین جهت عایق گرمایی و سرمایی مناسبی به حساب می آید. علاوه بر این درب و پنجره های هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. درب دوجداره هافمن ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند

 

یو پی وی سی به کار رفته در ساخت درب دوجداره هافمن همانند ورق های پلی کربنات دارای خواص فیزیکی و شیمایی قابل توجه ای هستند. ورق یو پی وی سی به کار رفته در درب دوجداره هافمن از مخلوط نمک طعام و نفت خام از طریق فرایند پلیمریزاسیون در اندازه های مختلف بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد.. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند.

 

مجموعه ما سعی دارد تا درب دوجداره هافمن را با قیمتی مناسب که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. درب دوجداره هافمن با استانداردهای لازم ساخته شده و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. پس از خرید درب دوجداره هافمن محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: